torstai 1. joulukuuta 2016

Arvontamuistutus



Tässä se nyt sitten on.  Uusi suosikkinvaatteeni.  Siinä on kaikki mitä toivon vaatteelta, rentoutta, 3/4 osa hihat, taskut, tunikamainen, ihana violetti väri ja sitten siinä on "sitä jotain".  Tässä se "jotain" on epäsymmetrinen helma ja kaulus+huppu -yhdistelmä.
Pelkäsin vähän kutittaako se, kun siinä on villaa 95 %.
Ei kutita paljaallakaan ihoa.  Todella kivan tuntuinen ja mukava päällä.  Talven pakkaskeleihin mukava laittaa päälle ja kovilla pakkasilla vielä joku lyhythihainen alle, jo tarkenee.
Paremmat asukuvat löydät täältä Dress Like Marie sivuilta.


Black Friday tarjouksista tein pari hyvää löytöä Dress Like Marie sivuilta.
Molemmat 15 euroa/kappale.  Ylläoleva on puuvillainen tunika, jossa myös taskut!  Takana kiva rypytetty alaosa.  Talvella neuletakin kanssa pidettävä ja kesällä varmasti ihanan viileä.
Alla oleva mekko on myöskin 3/4 osa hihoilla, avarampi kaula-aukko myös takaa.
Näistäkin paremmat tiedot ja kuvat löytyvät Dress Like Marien sivuilta,
jossa huomaisin nyt olevan Joululahjavinkit -20 %.  Minulla taitaa olla nyt vaateostokiintiö jo täynnä, mutta edullisia kivoja juttuja sielä kyllä olisi. 



Muistattehan osallistua talvisten farkkuleggingsien arvontaan.
Ohjeet täältä.

22 kommenttia:

  1. Tosi kauniita nuo tunikat! Tuollaiseen valkoiseen taidan itsekin ihastua!

    Ihanaa joulukuuta ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on ihana päällä. Verkkokaupassa luki että olisi beigen värinen, mutta kyllä se luonnossa on luonnonvalkoinen enemmänkin.

      Poista
  2. Onpa kiva tunika!Nuo on kivasti erilaisia vaatteita! Tykkään!
    Ihanaa joulukuun alkua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo oli todellakin kivasti erilaisia, tuo vähän vaihtelua omaan mustaan pukeutumiseeni.

      Poista
  3. Tuo ylin on just mun makuuni myös! Pitääkin poiketa sivuillaan jos itselle joululahjaa sieltä hankkisin ja saan sen sitten kun suomeen tulen käymään.Sopii sinulle nuo vaatteet! Hyviä ostoksia!

    VastaaPoista
  4. Hienoja!
    Minulta oli arvonta mennyt ihan ohi. Kävin nyt osallistumassa.
    Kivaa illan jatkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, että muistit nyt osallistua. Mukavaa perjantaita!

      Poista
  5. Kivoja asusteita oletkin hankkinut. Valkoinen on mun suosikkini. Kiitos,arvontaa olen ottanut osaa. Jospa onnetar minua suosisi. Liisa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse vähän etukäteen mietin, että miten tuollainen vaalea sopii minulle, lähes mustia kun aina pidän, mutta hyvinhän se sopii ja kesällä vallan mainio.

      Poista
  6. Tosi kauniita! Tunikat on tosi käteviä, sopivat niin monen vaatteen kanssa. Mukavaa torstai-iltaa! :)

    VastaaPoista
  7. Kauniita :) Tunikat ovat kyllä mukavia. Mä vaan olen sen mallinen, että joidenkin tunikoiden kanssa näyttää kuin olisi "pulla uunissa", siksi en niitä kauhean usein käytä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä välttelen sellaisia, jossa on poikkileikkaus heti rintojen alla, silloin tulee ihan äitiysvaate mieleen. Onneksi olen jo sen ikäinen, ettei kukaan enää erehdy. Sinulla vielä toisin.

      Poista
  8. Kivoja asusteita olet ostanut minä tykkään tunikasta ja kyllä minulla niitä muutama onkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen myynyt syksyn aikana kirpparilla sellaiset, joita en vain jostain syystä tykännyt käyttää ja nyt sain sitten mieleisiä, joita tulee pidettyäkin.

      Poista
  9. Ääk miten ihana tuo violetti huppari on <3<3<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä. Piti puhua Mies ympäri ja saada se itselleni synttärilahjaksi. ;)

      Poista
  10. Kivat shoppailut! Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista