lauantai 19. syyskuuta 2015

Kädentaitomessut tänä viikonloppuna

 
 

 

Minulla oli ilo saada blogini ansiosta kaksi lippua messuille ja lähdimme Wanhaan Satamaan Miniän kanssa.  Minulla oli jotenkin ennakkokäsitys, että nämä eivät ole mitenkään isot messut ja siellä ei ole kovinkaan paljon kiinnostavaa.  Ennakkokäsitys muuttui.
Olin siis eka kertaa näillä messuilla, aiemmin olen ollut useammin Tampereen messuilla.  Minusta näillä messuilla oli aivan tarpeeksi lankoja, tarvikkeita, askartelutarvikkeita, helmityötarvikkeita, valmiita töitä ja työnäytöksiä.  Kiersimme useamman tunnin ja emme olisi yhtään enempää jaksaneet.  Loppupää tulikin kierrettyä vähän "ohi kävellen", onneksi aloitimme takahalleista, jossa olikin enemmän meille sopivaa katsottavaa.  Messulla kuten myös isommilla kirppareilla tulee jossain vaiheessa tilanne, ettei enää jaksa kiinnostua ja tutkia rauhassa yhtään enempää.  Siksi suosinkin pienempiä kirppareita, jossa jaksaa tutustua tarjontana, samoin messujen osalta.  Kuinka moni jaksaa esim Tampereen messuilla kiertää kaikki hallit jokaiseen osastoon perehtyen?  Tuskin kukaan.
Osa jää käymättä ja osaa ei sieltä löydä, vaikka kuinka kartoista etsisi.  Minulle nämä messut siis sopivat hyvin.  Sain uusia ideoita, löysin uusia tarvikkeita ja taidanpa ensi vuonnakin tulla mielummin näille messuille, samalla kun pääsee pikku Prinsessaa katsomaan.













2 kommenttia:

  1. Totta,minä käyn joka syksy Joensuun kädentaito&antiikkimessuilla ja siellä on juuri sopivasti katseltavaa ja usein antiikki-puoli jää usein vähemmälle huomiolle.Ihanaa olisi kyllä pitkästä aikaa päästä katselemaan materiaaleja ihan ajan kanssa.Täytyykin tarkastaa milloin Joensuun messut on:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tyttökin vinkkasi minulle noista Joensuun kädentaitomessuista. Pitänee nekin käydä kokeilemassa.

      Poista